de sa din pappa ja..

är rätt impad över grabbar som kör tung lastbil MED tungt släp. Hur coola är inte dom egentligen?
lyckades stöta på en såndär cooling på hemvägen, som gjorde en U-SVÄNG i en korsning.. HUR coolt är inte det?
riktigt impad är vad jag är.. jag skulle ha serriösa problem om ja skulle köra runt i en storstad med det där åbäket.

okej, har efter en viss övertalning kommit fram till att ja ska söka till cafeteria-ansvarig på tågen oxå. Förmodligen får ja högre lön med, pga min arbetslivserfarenhet;) sweet! det ska göras.... imorgon! (har faktiskt inte mailen idag:$)

ska sova snart, är dödstrött.. förstår inte hur ja kan va så trött:/ tråkigt nordiskt liv.. sova jobba i en tråkig livs rutin.
nån gång ibland tillfredställer man behov som dyker upp längst vägen.. såsom äta, toalettbesök, hygienomvårdnad, sex.. ja det sistnämnda allt för sällan tyvärr.. borde nog flyttas upp till lika livsnödvändigt som att kissa om ja hittade en riktigt skön "toalett" dvs.

lillkuss är hos storkuss nu, weeii. Lördagen är därför inbokad hos dom, och tydligen ett trevåningshus med 20 killar/5tjejer.. lovande, oja!


annars så hade jag massor på hjärnan som jag ville skriva av mig, men allt försvann när ja duschat smörjt in mig och hoppat in under täcket i min nybäddade säng. Alex ligger brevid och lyssnar på technorocker (oh ljuva tonår <3) ..fått tag i Ida och fått höra att hon planerar att åka ungefär samtidigt som ja.. WEEII .. hej cuba o dansa salsa..


jag dör snart om jag inte hittar låten som ja älskade i barcelona. SARA? hjälp för fan...
yrare än vanligt. over and out!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Kvinna! Jag tycker att du ska uppdatera lite oftare... Vill höra hur det går med "toaletterna"! ;) Puss!

Postat av: Cassandra

Kvinna! Jag tycker att du ska uppdatera här lite oftare... Vill höra hur det går med "toaletterna"! ;) Puss!

2010-11-10 @ 21:09:24
URL: http://cassandrajaque.blogspot.com
Postat av: Elin

Vilken skillnad de är att läsa din och Marys blogg.

Men kul att följa er i Norge! =)

Hoppas du har det bra =)

KRAM!!

2010-11-10 @ 23:15:02
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback