skitnervös.

okej, jag är lite uppe i varv, alex trodde att hon var det pga sockret hon nyss fått i sig.. men ja har inte fått nån överkonsumtion av socker.. så i mitt fall beror det nog inte på det :s

Det finns miljoner saker som snurrar runt i skallen just nu.. en del är:

• Världens bästa lag vann nyss el classico :) David Villa som alla glömde nämna i tidningarna inför den kommande matchen gjorde succe och var precis så underbar som ja alltid vetat att han är :p

• Efter avslutad tågkurs (japp jag är färdiglärd tågkvinna) som var extremt ansträngande för psyket och en avslutande julbord/personalfest med överkonsumtion av alkohol, extrem bakisfylla och combacken (efter 2v kurs) på basen (försöka minnas det glömda) såg jag fram emot mina 2 dagars ledighet som nu väntade mig..
MEN ICKE.
Givetvis ringer de redan idag och vill att ja jobbar bägge dagarna.. Imorgon är det givetvis F dag vilket betyder att ja får 100% hela dagen.. vem kan säga nej till den lönen? ..men däremot så vill ja ju inte jobba onsdagen, men som alla nog vet så får ja sådant skuldsamvete (ja, det är mitt ord) så ja kan ju fan inte säga nej? :'( ayudame!
Jag behöver verkligen sova utan att ställa klockan och städa och pyssla så ja mår bra.. kan ju även försöka se vad min hals säger mig när ja har en valnöt som halsmandel och har ont när ja sväljer? (nej det kan inte va klamydia i halsen.. för er som undrar :))

• Har ännu inte fått se hela december schemat, vill planera jul.. förmodligen ingen hemfärd, men still så ska vi fira jul här då och planerande behövs, har inte heller fått upp nått julpynt eller kunnat mysa till det än.. förjävligt.
sen ska vi ju inte snacka om hur nervös ja är för att jobba SJÄLV på tåget nästa gång.. och då får de inte ha gått för långt till för då kommer ja bränna pizzan och spilla ut allt kaffe för att förklara det smidigt:)

• Måste börja söka lägenhet igen, då vi har sagt upp kontraktet till 1 februari och jag/alexandra måste hitta en supermysig 2-3a för högst 10 000, möblerad, varsitt sovrum, balkong, badkar, tv och nära till jobbet.. (haha we wish)

• sist men inte minst så ska ja på dejt på lördag, mm middag och vin o hela köret.. jag är skitnervös?
SKITNERVÖS VERKLIGEN. Jag har tusen lustiga tankar och jag vet inte var ja ska packa in dem nånstans.. hjärnan är redan full av massa mer onyttig information.




okej.. då har ja vädrat lite tillfälliga tankar igen. Skönt! Har för övrigt fått för mig att jag är ful i lugg? OMG?
så ja.. utseendefixerad har ja ju aldrig varit.. så ja vetifan vad det är med mig :S katastrof är nog hur ja skulle beskriva sinnesstämmningen just nu.


Och var är Alfred? nu när ja har fått henne att fixa skype så finns det ju inget som hindrar oss att prata, eller?
Gör mig till en rutin tack:) jag saknar dig♥

ser sjukt fram emot att planera in ett sverigebesök i januari, en onsdag så ja kan få lite platens och platensgänget?:) sis, får ja bo hos dig och alicia då? ..ja, ja behöver lite linköping snart:) nu när ja ska stanna här längre så finns det inte mkt som kan hålla mig borta.. sparar fan mer pengar på att åka på ett sverigebesök än att ta en öl på krogen här:p

Nu ska jag sova... och ställa klockan:/

Kommentarer
Postat av: Alfred

Jag vill va i din ficka på lördag!

Detta kan bara bli bra! :D och väääldigt mysigt!



En skyperutin ska jag verkligen införa..

Gör ju inte mkt annat än sover på kvällarna,

så hellre Madeleine-tid!

Jag vill matcha ditt lkpg besök!!!

Lr, jag SKA! för jag vet att du har tid för alla ;) hihi!

Hade nyss premiär för 2010-glöggen.. saffran.

Helt ok, men den hade smakat så mkt bättre med dig <3

2010-11-30 @ 19:41:45
Postat av: Anonym

:)

2010-12-12 @ 02:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback