What I need and what I want two totally different things..

för ca en timme sen bestämde jag mig för att göra ett nytt inlägg, men kom på att ja måste ju lyssna på musik sammtidigt, varpå ja var trött på mina nuvarande spellistor och beslöt mig för att göra en ny.. så nu sitter ja här.. en timme senare och 75 underbara track rikare.. lustigt det där, hur lätt man kan släppa fokus..

tror ja har tusen saker som går igenom huvudet en dag som denna. Är fri från jobb.. eller de har ja väl vart i en vecka nu, har ju kurs! Varit på tågskola i Drammen och umgåtts med härliga människor. Bästa gruppen:)
Känns bra och intressant.. se hur detta blir.

Tankarna jag bollas med och ska finna svar på är min framtid. Hade planerat att sticka i februari.. men vet inte om det blir tillräckligt med tid. Har höga mål och nu har ja ju fått chans att utveckla mig jobbmässigt så ja funderar på att skjuta fram resan till hösten. Men är lite velig över hurvida det är det bästa jag kan göra.
Behöver bolla lite tankar och funderingar, så vänner.. nu behöver ja er!

kan inte någon komma hit och flytta in i en lägenhet med mig 1 februari? blir lite dyrt om ja ska bo själv!

Sen har vi lite problem på hemmafronten. Har fått bakslag från nära håll och det börjar övergå till irritation.
En person som jag har varit tveksam om har visat sig vara av dålig natur. Fått varningar om att detta kan skada mig men har lärt mig att jag inte kan bli skadad om jag inte tillåter mig själv att bli det.. så jag oroas inte lätt.
Dock blir jag irriterad, irritation leder till slösad tanketid och kraft. Kan man omvända någons negativa energi till positiv? Det återstår att se.. då jag ger den en chans att göra om.. dvs göra rätt!

Tror jag behöver lite lazarian pepp, sis & angel samtal på skype tack:)

underbar vecka väntas in.. mer kurs, mer nya erfarenheter och kunskap, mer glädje och kärlek!
men nu.. mer film:) btw så har ja en uuunderbar ny playlist! norge>nutid.

tack för då, tack för nu, och tack för framtiden. ♥




Kommentarer
Postat av: din supersmarta kusin

Skjut upp resan om du tvekar. När du reser ska du vara 100% fokuserad på det och inte störas av tankar som "borde jag stannat?gör jag rätt nu?". För jag känner dig, du tänker redan för mkt som det är! Dessutom är våren det finaste med Oslo, dra när hösten o mörkret kommer över oss andra igen..

2010-11-21 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback