jahapp, då sticker jag iiiiiigen:)

undrar hur de kommer kännas, kommer hjärtat brista en aning?
behöver nog få in ett drömscenario, där ja får ett hyggligt avsked, en sista natt? för nu försvinner ja ju en längre tid.. och jag måste ju inse att allt kommer inte bevaras som ja hoppas. alla kan ju inte leva ensamma för evigt.
ja vill nog bara ha en kram, en livslång kram, för den kan ja ju bära med mig, för evigt.
nu måste de nog vara ett halvår sen igen...

Barcelona flöt förbi, vackert som vanligt. tur att det alltid finns kvar iaf!
Flytten blev av den med, världens sötaste vänner som ställer upp i vått o torrt hade jag.
Simpa&Nicke blev mina flyttgubbar och alex/ankan mina flyttpackare..(får ju inte glömma min mamma<3) sen att ankan+fam hjälpte mig att städa ledde till att jag nu sitter i ankans lägenhet med hennes möbler och slutkörd efter en hetsig helg! i fredags körde jag all in och va överallt + ingenstans, tror ja blev nekad på pitchers vid halv tre.. hahahha. snygg bartender på harrys och försöka göra allt på en kväll ledde till att de blev för mkt alkohol :)
ja va galen och efterfestade fram till morgonen.. tur att ja va i mysigt sällskap iaf!
min sista 16h lördag på hamlet va inte jättevälkommet den morgonen, men ja körde, som alltid!
flyttstädet och ankans inflyttning idag tog nog på de sista krafterna...

imorrn är sista passet på hamlet for this time och premiär på måndagsklubben.. sen vinkar ja hejdå till linkan och drar till sjötorp där ja ska spendera mina sista dagar i sverige med att ordna lite grejjer inför norgeflytten.
sen kan vi bara be att månaderna går snabbt och pengarna flödar, för mina resvener pumpar!

HEJ VÄRLDEN!
håll tummarna för mig imorrn då..

Kommentarer
Postat av: Nina

Om du visste hur underbart det låter Madde!

du är min idol, alltid.. så skönt att jag kan leva lite på dina äventyr :)

Nu ska jag spara pengar, så vi kan göra ett land tillsammans!

Älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback