no time, more stress.

igår va första gången ja sov själv på en vecka, haft sjukt mkt finbesök och fest tillfällen att det har blivit ett enda kollektiv. Men nu är det bara jag kvar, jag och massa saker att göra.

-1 tandborste, 1 head&shoulders schampo, 1 plastmugg med blomma, 1 jeansjacka, 1 par skor.

nån som saknar nått? det är iaf fynden från föregående vecka:) sen all sprit osv, men den tillhör mig nu! mohaha..


jag var nära på att döda nina när ja kom hem från jobbet igår och satte mig på toan, då ja försent insåg att det finns inget toalett papper, trots att ja skrev att det fanns mer i köket:@ , stryk ska du ha!

sen va ja verkligen nära att döda henke då jag insåg att handduken som han använde när de rakade av hans hår, hängde han tillbaka där ja brukar hänga min... så när ja duschat klart och torkat mig så insåg jag att hela jag hade små jävla hårstrån överallt:@

men.. det är bara mitt temperament som det är fel på, jag älskar er endå ♥


sjukt snuskig men snäll endå.. mm det är nog den bästa beskrivningen om mig.
det finns väl inte många som undkommit mina fyllesms? :)
rak & ärlig.. lite snuskig på köpet är väl aldrig fel!


har 3 kvar på listan över erövringar.
. ja får sluta kolla bakåt så mkt och se mer frammåt!!!


BARCELONA PÅ FREDAG VA :D sen ere bara en vecka i linkan kvar...

Kommentarer
Postat av: sis

Mina solglasögon är hos dig.. dom är saknade.. dom ska me till barcelona.. snart äntligen fredag =)

2010-05-19 @ 11:46:47
Postat av: den sketna kusinen

Om tandborsten låg i en gul plastbehållare så ær det min reseborste! Mår soffan bra?;) Du skulla vart me 17mai, søstrene was on fire! PØSS

2010-05-19 @ 12:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback