huset, sjötorp, lyrestad.. utanför Mariestad håller vi oss denna gång.

brorsans duntofflor, likadana som ja har hemma, hans mjukisbrallor och en slapptröja, ja har sovit så gott att mitt hår ser ut som en peruk som inte fått en borste i sig sedan mormor föddes, ryggen känns bättre efter spikmattan jag ägnade en halvtimme på medans ja löste korsordet innan sovdags igår.

ja har en däckbytes tid att passa vid 5 snåret, annars är det inte mkt som rör mig i ryggen en dag som denna. lovely.. "semester mitt i vardagen" kallar jag det att åka till mamma såhär... ikväll bjuds det på grillat och peter pratade om en jack&cola.. mys, verkligen :) funderar även på att ta en långpromenad vid kanalen, behövs nog efter chokladtårtebiten ja tryckte i mig.. (utan självdiciplin då ja vet efter mammas bröllop att bagarn i töreboda gör de bästa chokladtårtorna..)


blir nog att tvätta Ville lite sen, det behövs.. fullt schå denna vecka sen.. som vanligt.. så nu ska ja bara njuta några timmar till!


underbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback