vad har ja gjort för att förtjäna detta?

jag är född med otur.

halsfluss&öroninflammation, pencillin med antibiotika.. ensam på ett hotellrum i Irland.
Känner mig en aning ledsen, mkt har med att göra att jag sällan är sjuk och sällan har denna smärta.
Ja har inte ofta feber såhär länge.. ätit ibruprofen och paracetamol som om ja vore beroende och sprayat halsmandlarna med smärtstillande sammtidigt som jag tuggat influensa tabletter.. men hittills har inget hjälpt.

Sen att ja nyligen såg senaste avsnittet av Greys anatomy som fick mig som vanligt att fälla några tårar, tänka lite på saker som jag slutat tänka på.. och som ja trodde lättat men inte gjort..

När ska ja få känna smärtan av att han träffat någon annan?


hotellet är lyx, vädret är nice, dublin har underbart uteliv/shopping och sällskapet är perfekt.
Låt mig må bättre imorrn.. jag tror på mirakel, därför dubblar vi kuren fortare än kvikt.

Dröm om det du lever och Lev det du drömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback