Platensonsdagar..

trött och svettig, japp. har lyckats byta bort mitt lunchpass för att få träna.. haha herregud jag måste sluta med det.
mest av allt skulle jag nog vilja sova, men det känns som tiden saknas? ska hinna få massage, äta, fixa iordning mig och lägenheten.. och jag är trött. det är kört va?  tycker att jag är för trött för ofta nuförtiden.. lustigt.

tror serriöst talat att ja blivit knäpp nu, helt plötsligt har jag lila naglar.. i förrgår va de ljusblåa, igår såg de lite gråa ut och nu lila.. lustigt thailändskt nagelack va? :S


ikväll blire röjj, inhandlat massa olika alkohol så det blir drinkar o shottar o ja gud vet vad :)
Fira lilla Kenny som fyller 25 med såklart!! sis och jag ska rocka.. massa :D::D
tror de blir nya rip curl klänningen och ett par sneakers.. känns bra.


Irland snart. snart. snart. snart.. typ ? :D + att det är house på nationernas 12/3.. det ska oxå bli naaajs!

btw, jag vill inte ligga med dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback