blablabla och åter blabla bla...?

Lite småkrångel med min resekompis har lett till att ja åker själv till oslo först och knoppar hos angel en helg osen kusin vitamin en hel månad:D seeen kommer alex och vi letar boende tillsammans.. i guess?:)
Ja har iaf fått jobb (om allt går som de ska) haha.. fredagen den 25/6 ska ja infinna mig i Oslo..
lite nervös för att åka bil dit själv. Men de finns väl inget som jag inte klarar vid det här laget? :)
innan dess ska ja hunnit med en del saker!
Massa mys me alex, liseberg o planering, (även möta upp linda!) Sen ska ja ha massa Ninatid :D vi ska rocka i Köpenhamn b.la.  Så har ja ju haft min mini sommar iaf :)
Vill krama sönder bengan för att hon finns där och för att hon förstår♥ ska ha med dig på hela resan!
Fick erbjudande om jobb i miami beach.. lekte lite med tanken, men skitlön ledde till att ja la ner idén direkt.

Saknar Olli och Fanny va!! var är mina grannar? :(




annars så..


känner mig lite ensam... ensam bland folk ja inte känner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback