vi har roligt, det är ju tur det.

nyårslöftet går bra hittills och jag är nöjd.
Är även lite småsliten efter en partyvecka med både trettondagsafton och kusin firande.
Trettondagsafton va bra, väldigt slirigt med kära arbetskamrater och vänner.. Men vi rockade, det som räknas.
Slet med mig Löffe och ordnade efterfest... ännu slirigare. Men ja överlevde och kom fram till att det man inte minns, minns nog ingen annan heller. haha.. Dagen efter låg jag död, fast med trevligt sällskap.

Jag har äntligen köpt ps2 och buzz så det blev såklart förfesten med tjejerna i torsdags. Snygga och lite halvpepp slutade det med att kusinerna fick gå ut själva, vilket var ett dåligt val för det sög. fy för platå!
Duktig bartender och goda drinkar... tur det iaf. Jag dock kunde inte sluta babbla om hur glad jag var att ja inte fylleringde nån..haha

Nu är de jobbhelg, natt och natt. seeen kanske vi drar på oss termobrallorna och åker pulka söndag?!


Dags att skrida till verk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback