tom skitig lägenhet, igen .. 2a gången inom kort.


tårarna har precis flödat till "My lovely bones".. En film Emmie tipsade om, som jag sedan insåg baserades på en av mina favoritböcker "Flickan från ovan" av Alice Sebold.. Kände igen den direkt. Riktigt bra film. En av de få som nästan är lika bra som boken!! rekommenderas starkt.

jaha.. trodde min jobbhelg var över, men icke. Blir att traska till jobbet snart för ytterligare några timmar.. fy o usch.
Sen när man kommer hem måste man ju ta tag i städningen.. Kusin har varit här över helgen, det innebär både max och kebab på golvet.. sen va andra kusin på besök och då innebar det även lingon på golvet. Sen finns de ju även säkert lite våtskador överallt.. Ja har sett och själv bidragit till vattenspillning, men sen antar ja att de lär ligga alkohol där med efter torsdagen osv.. haha.. fy fan. ja längtar tills allt är rent.. även efter ja tagit hand lite om mig själv. Då kommer jag nog sova skönt..

Max vid kvart i fyra igårnatt och buzz därefter.. haha vilt. Får hoppas ja tar de lugnt i veckan, för nästa helg blir farlig.. lever ja livet medans jag kan så tänker jag ju inte så mkt på allt som man inte behöver tänka på.
Ja.. så ere!!


han är allt bra söt.. mm, ja vet vad jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback