len som en bebisstjärt!

bäääästa samtalet idag var av sis som ringde för att berätta att Alle äääntligen har lärt sig säga Madeleine :D:D::DD
eller Malen men de e ju så ja heter på bebisspråk;)
bästa Alicia :D


Hon är allt bra cool, min mössa passade perfekt ♥




annars så har ja jobbat, vilket jag är rätt trött på nu, men ska tydligen upp om 7h igen och fortsätta.. usch då.
Hunnit dricka kaffe med Bengtsson, och beundrat hennes lilla sötnos som var en aningen blyg, ska vi ta och ändra på =) dagens fyndigaste sak är nog fotscruben ja äntligen orkat testa.. bebisfötter va de ja!  Synd bara att jag kommer va den enda som får uppleva det då jag tänker gå in i avhållsamhet ett tag framöver... gl hf.


pussasokramas är rätt hett.. "ja kommer inte ihåg något från igår. låg vi med varandra?/rambo" .. hahaha serriöst, låter som mitt förra inlägg ang pinsamma fyllesms...  haha inte bara jag som gör bort mig;)




nu är vi många som ska peppa tillsammans, vi kör då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback