hunkrik..

jaha, så har man lyckats förstöra mer matriella ting. Usch, ibland förstår ja inte hur ja orkar med mig själv.

Är iaf på dag 4 av 4 i festveckan, min bästa Henke från Mariestad är här på besök och jag är superglad :D
Sen är även Joppe o Emmie m.fl hemma i helgen så de kunde nästan inte blivit bättre.
Börja förfesta om 6 1/2 timme känns sådär.. men men. Ska nog fixa iordning lite tacos nu, lite myyys!


Funderar starkt på att börja publicera mina fyllesms. Så att ni kan skratta MED mig, för ja... ja kan inte göra annat än skratta.. jag är nog lite rolig ibland trots allt.



läget är nog för tillfället väldigt instabilt, men kan väl inte förvänta mig mer..
Vi kan fira att ja klarat 14d utan kontakt, nyårslöftet håller i sig.


Efterfester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback