- bilderna får vänta.

nu sådär i efterhand har ja kommit på ett nytt nyårslöfte.
det innefattar D och lite av mitt hjärta. Diana och Anton ska vara mina stöttepelare.



ska lägga upp bilder från den lilla "personal liknande" festen som ägde rum nyårsdagen, skojjigt värre.
slutade väldans oväntat men väldigt spännande ;) närmast är det krig ang schemaändringar på jobbet och utgång som väntas både trettondagsafton, dvs tisdag och torsdag (fira kusin) vi kanske även gör det till ett tredagars och kör onsdagen med? just nu mår jag allmänt illa och orkar inte bry mig om nått. men de blir väl ändring antar ja=)



nått som fortfarande spökar är fylleonsdagen. tusen frågor, inga svar och ja framstår som psyk och han som nonchalant.  hur kunde de bli så fel? haha.. skål för fyllemisstag.



ja mår inte bra.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag röstar för att vi tar tag i den den där ölen snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback