låt februari gå fort?


http://www.facebook.com/event.php?eid=317726943775

(hoppas ni kan se länken)

om ja fortfarande bodde i Barcelona så skulle jag inte tvekat en sekund på var ja skulle spendera min lördag, dagen innan alla hjärtans dag. Hur romantiskt skulle det inte vart? Maskeradbal i samband med alla hjärtans dag..
bal + maskerad + romantik? det bara skriker Madeleine..
men.. nu bor jag inte där och man ska inte ångra något man gjort, så ja biter ihop och jobbar..


Sthlm helg avklarad. hittat snyggaste killen... Men självklart är det playboy modellen , världens snyggaste dj , colleen shannon´s pojkvän. haha .. oja, ja ska väl alltid ha de omöjliga :)
Ambassadeur, Innerstaden,Alby,Hallunda och RoQ.. ja, hann med det mesta!!
Tur att bästa Nisse fixade hem mig, notan blev lite dyr på ambassadeur :$
Men nu har man iaf firat världens bästa 25 åring. Hon är bäst♥
så tack Anton,Ida,Nina,Sabina,Amir,Jena,Janet m.fl för en toppen helg, kommer med hemska bilder snart:D



Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart. Skulle kunna varit jag.. en månad i tystnad.


februari.. träning prio 1 .. nykterhet.. sömn,städ&jobb. hoppas ja får lite glädje med..

Kommentarer
Postat av: Julie

väntar med spänning på dom hemska bilderna haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback