nästan perfekt kanske?

måste nog säga att jag är imellan 2 män (I WISH bokstavligt.)

så därför tycker maria att det borde finnas nån mer som är i min situation..
haha omg, från att vara i upplösningstillstånd till att bli satt i en kategori över svåra situationer..
det här är ILLA =)

sitter i soffan, ombytt och klar, enda jag är tid till är träningen..haha?
jag ser verkligen inte fram emot att träna idag, igår missade ja träningen, somnade och sov därefter 16h.. omg?
jag är en trött Madeleine.. alla sa att ja skulle bli piggare av träningen... men icke?
Jag är nykter och ja tränar, men inte ser ja nån jävla skillnad än.. tycker att det borde synas nu.. ja sliter ju inte för inget menar jag.. aja ja ska fortsätta köra järnet sen iaf.. med undantag för Irland och övriga bakisdagar.
aja om en halvtimma är ja iaf på afro, sen core o booty. KILL ME!



jag önskar jag visste mer, drömde inatt.. det kändes äkta, så nära. Känns som jag inte kan skilja på minnena och drömmarna längre. Vad har varit sanning, vad har varit verkligt? berätta hur du gör..


ja tycker om snö, tycker den är mysig.
Brukar låtsas att jag är i sälen när jag pulsar till jobbet, önskar bara att ja hade en pulkabacke på bakgårn så ja fick chansen att ta på mig termobrallorna och ge mig ut o leka =)
Så hoppas det finns fler som ser det positiva med snön, barnen har sportlov och tänk dom vintrarna vi fick vara utan :/ det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!! Desto kallare vinter vi har , desto varmare sommar kommer vi tycka att vi har. Tycker bara att det är dåligt att våran trafik inte funkar i alla väderlag!

nästa onsdag är det 3/3, det betyder att vi ska rocka?! :)
..nu har tiden runnit ut och jag förbereder mig mentalt på att vara slutkörd inom kort!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback