gårdagens thé brände mig på tungan:(

yes, jobbat igenom ytterliggare en helg. Gått relativt bra, förutom lite kronisk huvudvärk och diverse pms utbrott;)
Fick lite panik med då ett bord var bokat i välkänt namn, men lyckades genom utmärkt kommunikation luska fram att ja kunde andas ut, ingen jobbig scen skulle utspelas.

önskar att ja hade med mig kameran in från bilen imorse, alicia ägde sängen.. låg i mitten med vällingen i munnen och stöd av ena handen.. den andra armen var nonchalant under huvudet. chillade totalt.
Meeeen.. hade faktiskt en heldag med sötnosen igår, barnvakt mellan 15-20 (typ) åkte på äventyr till Madde som hade både katter och liten hundvalp, sen blev vi även kompis med kusinsbarn leandro, bildbevis kommer sedan.
Hon är så duktig och söt att det är massa lycka att vara nära henne :)

nehe.. annars så går februari FÖRJÄVLIGT långsamt.. jobbigt att leva i nykterhet,hurtighet och avhållsamhet.
Det tääääär på mig sa ja. Tur att ja har fina vänner, filmer o massa roliga spel. Nu ska ja nog ta och sova några timmar till, uppe alldeles för tidigt :p , försökt att vända tillbaks dygnet. Sen blir de städa,träna och leka med sis.




saknar faktiskt mina onsdagar.. -Första onsdagen i mars är de röjj ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback