oväsentligt för dig, desto mer väsentligt för mig.

jag är för närvarandet mindre negativ och mindre sliten! weiho!

varit en helt okej dag på jobbet, med musik i öronen och bra tåg så klarade jag den fint.. kan ha att göra med att ja har härliga arbetskamrater med, sweet! var nära att jag fick byta pass och jobba på tåget till bergen imorrn.. men jag lyckades slingra mig undan det då cafeteria settet är helt nytt och kommer att vara ett helvete att börja jobba i när man har så mycket saker att sätta på plats... puh.. blev väldans nervös där ett tag. Men ibland har ja tur:)

Har kommit fram till att gå hem kissnödig är nog det bästa sättet att ta sig hem på.. du fryser lättare, behöver öka tempot, då skyndar du dig och du kommer fortare hem och du tänker mer på att du är kissnödig än hur långt det är hem:) Himla smart strategi de där.
Det värsta är dock att gå hem lördagnätter.. folk är ute, de festar och de är fulla. Där ska ja gå hem.. i något sunkiga, men otroligt bekväma mjukiskläder, riktigt påpälsad.. rödblommig och hår som är såpass krulligt att de passar in på beskrivelsen av ett troll ungefär:).. Kan ju inte riktigt säga att jag är nöjd över utseendet just då.
Men idag så lyckades jag tillochmed få lite komplimanger påvägen hem.. nästa så ja va tvungen att kolla om det var någon annan som gick bredvid mig..haha.. stor eloge till grabbarna som fick mig att känna mig snygg i den utstyrseln:p

Imorrn blir det jobb igen, mer nya kollegor som kommer förgylla min dag och sedan är helgen slut!
Fin summering av helt okej jobbhelg.. Sedan har jag några fria dagar som jag ser fram emot.. lite lucia mys på ikea tycker jag inte låter helt fel?! .. bra dag att handla julpynt på :)
Sen är jag även i stort behov av filmkväll, lite mys är behövligt..!



nu är det "a christmas carol" som ligger på skärmen.. en irish coffee hade ju inte skadat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback