tömning pågår.

dagens i-lands problem är rätt många i min värld..  jag har inget badkar, jag behöver mer sol.. jag drog åt skärpet för hårt.. o ja.. it goes on. Jag kan va en väldigt negativ människa när jag vill, har nästan börjat missbruka ikke på jobbet.. sen har vi mer allvarligare problem som att spenaten var härsken och ikea blev inställt. men det är ju något helt annat;)

tänk om ja hade min egna lagun mitt i djungeln som jag just nu kunde simma i.. då hade livet varit himla bra.
tungt att gå hem från jobbet idag.. första tågen blev stressiga, försökte ändra min attityd och intalade mig själv att det bara var inställningen.. whiskey on the jar högsta volym och lite skönt bilåkande.. blev nästan bättre.. trevliga konduktörer förbättrade även det en del.. för att sedan stöta på stans bitterfitta. vissa kvinnor kan verkligen inte köra bil. nästan så att jag generaliserade och drog oss alla med samma kön under en kant.

aja, det rullade på iaf med ett flertal humörsvängningar.. slutade med att jag stannade vid grönt ljus för att invänta rött(?!) ljus. Japp.. så trött var jag, färgblind och lustig.. världens längsta promenad för alla jävla uppförsbackar som jag börjar tröttna på.. småregn (WHAT?!) och allmänt jobbigt.. kommer fram. och upptäcker att hissen är paj.. får först gå upp de 2 våningarna från garaget.. sen från botten så är de bara att knalla upp till femte våningen då, ibland suger det att ha toppvåningen.. ibland.

imorrn kommer det säkert vara skitkallt och snorhalt :) men ja är inte bitter!! :D:D
okej.. sova lite så ger jag ett mer kärleksberikat och varmt inlägg imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback