Lucia ♥

Fick jobba på tåg igår.. första gången själv!! jag var läskigt nervös och såg ut som ja skulle gråta.. Men såfort jag var bakom disken så var jobbcharmen igång.. fick lysande kritik av de flesta, och fick min första dricks på tåg..haha.
Lyckades glömma nycklar o grejer vid korsbytet.. men det är ju faktiskt mig vi talar om:) så det var det minsta att förvänta sig! haha.. Men tillslut så var erfarenheten lyckad och jag är glad att ja gjorde det..
Afterwork med Martha och Ninis var bland det behövligaste och bästa:)
Övernattade hos Ninis och det sista jag sa va: -det här har varit en jättebra dag!
2h senare var det morgon och hon drog till jobbet och jag hem..

Fixade frukost, tände ljus, satte på lucia låtar i väntan på svt:s lucia och väckte alex.. mysigaste morgonen på länge!
Stackars mamma fick dricka kaffe& äta lussebulle och pepparkaka själv, för brorsan hade sovmorgon.. stackars:/
Nu inväntar vi att ikea ska öppna och vi ska köpa julpynt:) Fugazi på tisdag måste ordnas!

Hello, life is great!




Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, va mysigt det lät hjärtat..

Alex har tur som har dig som sambo..

2010-12-13 @ 20:21:48
Postat av: Anonym

:$

2010-12-13 @ 20:57:30
Postat av: Martha??

haha!! du var jo såå flink! snakket til og med i mikrofonen jo! :-)



meeenne duu.. mitt navn er EEEGENTLIG Marthe :-D



smask & dask :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback