ge mig bättre framförhålling och ja har allt.

ok, nu är jag helt överspelt över allt ja köpt och fått att ja bara vill kika på allt om&om igen.. dvs, jag vill absolut inte packa ihop allt.. utan ja vill nog leka hela natten?! Ska försöka klura ut hur man använder en kamera med avtagbart objektiv (heter det så?) och massa lustiga inställningar. hej och hå! kul att ja kommer kunna ta maaaassa fina bilder iaf ;)

fredag, nyårsafton.. hm? har iaf med mig en flaska champagne♥ och ja o alex har massa cava.. så glada kommer vi vara av allt bubbel iaf.. sen är det nog inte så mkt planerat. hoppas den slutar bra iaf, så ja får en bra början på nya året!! Dagen kommer nog gå som smort, då vi har 2 lägenhetsvisningar och massa stan med fika osv inplanerat!


först så ska ja vinka hejdå till underbara sjötorp och bege mig back to norweiga igen.. sen jobb&mys.
jag klagar inte;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback