tur att vi har musiken<3

har nyss gått stångårunt med farbror per.. hehehe:) tur att han finns!!
som vanligt så lyckades vi klanta till det med villevento, tur även där att ja kan ringa söta karlar mitt inatten som lyckas förklara på ett förstående sätt som gör att blonda jag känner mig mer säker och inte lika bortgjord..
klant är vad jag är!!!!! nonchalant och blond!

har haft malmömys!! behövligt som tusan, väntar ivrigt på "malmö i luckan" och hoppas att ja kan trycka in en malmöresa inom ett år.. måste ha tobbes lilla grabb springandes runt bena och lunka runt i pickes malmöff tröja o mysa allmänt.. blev hotell, mkt festande, lite katastrof och mkt mys även denna gång.. ja och nina brukar lyckas!
lilla torg, är nog bland det mysigaste ja vet, tur att vi har picke&tobbe, tack för denna gång ♥

borde nog lägga upp bilden på herrGroda och kissen som vi blev goda vänner med på promenaden, men som vanligt skjuter jag upp det tills senare... kan ju göra allt imorrn, som att betala alla räkningar och skriva cv,deklarera osv;)

Imorrn är det Barca-Inter som står högst på listan, barca ska vinna!!!


snart är det bara en månad kvar.. låt oss rocka loss tills dess..
känner mig allmänt glad o kärleksfull, vem behöver sex?
haha.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback