självvärmande säng vare va?

jag tror ja har gjort bort mig. Big time.. Men det är väl inte så mkt att göra åt saken nu, finns ju positiva vinklar ur bortgörandet också.. sen sticker jag ju snart, så jag var nog ute och cyklade endå.
Se om jag kan göra det bästa av situationen iaf!

på tisdag, dvs min lediga underbara dag är det jag som skriver cv. dags att ansträga mig lite så jag inte sitter där och gråter för att ja inte har några pengar alls istället för lite =) funderar på att åka o hälsa på mamma innan ja sticker. känns faktiskt himla värt ♥

massa jobb, massa ta igen fika med vänner man inte sett på länge osv.
nu sova, känns som det bästa ja vet atm.
på tisdag kommer nog lasagne va det bästa ja vet.. haha skapligt internt.

på onsdag är det jag som rockar platens, fyllekåt eller inte. spännande blir det iaf.
nån som ska till petter på torsdag??


MALMÖ PÅ FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback