vad är vänskap?

för mkt drama för att orka med.

ja känner mig rätt tom, hänt för mkt på sistone nu som jag inte riktigt kan smälta.
dags att lämna saker bakom sig och gå vidare.


kusin, ja har bestämt mig för att resa. vet bara inte än när det blir av. nån gång under nästa år.
Har lite för mkt inplanerat nu med krångel o flytt. Därför behöver ja komma till norge då =)

tack för att ja har vänner som ställer upp när ja behöver dom. min tacksamhet är oändlig.

sista natten i sängen på ett tag? den kommer vara saknad.
godnatt..

Kommentarer
Postat av: Størsta kusinen

Då har jag 2 bra nyheter: den førsta ær att jag o julia bestæmde oss før att separera i lørdags, har 2 månaders uppsægningstid så nu letar jag EGEn lægenhet, blivit før gammal før att bo med kompisar. Så då kan du få slagga hos mig nær du kommer. Den andra ær att jag har en kompis som jobbar på Fridays som alltid ær en før lite på jobb och som jag kan rekommendera dig før ifall du inte har jobb nær du kommer. Upp med hakan nu extrasyrran, allt ordnar sig alltid! Love u/M

2009-09-21 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback