jävlar humöret är rätt bra för tillfället!

Japp, då har ja vart i Australien.. världens bästa land kanske? .. dit ska ja defenitivt igen.
Håller på lite smått att planera min färd från sverige.. men blir inte förren våren nästa år om allt går som det ska.

Men nu närmast är det mkt som händer, har lite milstolpar jag ska klara av =)

först o främst så är hösten här, oktober närmar sig med stormsteg, och jag ska bara njuta.
närmast så är det ras cricket den 3:dje som jag bara måste till!
veckan efter blir jag 23 och det ska firas med dunder maskerad som inte kan bli annat än lyckat!
sen kommer jag och nina packa för fullt, för då blire utflytt och nina sticker till sthlm.
Själv så öser ja in mitt pick och pack i talins förråd och hyser sovplats hos systrarna lazarian,
ville åker ut på landet och vi kommer simma i pengar efter otroligt låg hyra=)
DÅÅ gör vi så att vi sticker till Barcelona, clubbar som as och shoppar ny vintergarderob!!!
Seeeen blire inflytt till nya lägenheten vid resecentrum, gör mig hemmastadd och så väntar vi in jul och mys!
hoppas även på att få besök av en australensisk transvestit vid namn gabriel som vi borde få hem några månader.


sen är det nytt år, planera in jobb i norge och jorden runtresa. australien,asien och usa. allt ska få plats.


under denna tid hoppas vi även att jag ska få in ytterliggare en piercing, två tattueringar, fixat höstfrisyren och lyckats utnyttja träningscykeln/vidinsjöspåret till max.


NO ME ARREPIENTO =) pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafalls? Norge?! Speak up!



Før øvrigt vill jag bara poængtera att normala folk jobbar mån-fre plus att vissa bor en liten bit på 8h ifrån lkpg. Så jag får se hur jag løser den biten før det vore sjukt skoj me maskerad. Kosågos

2009-09-17 @ 12:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback