dag för dag.

imorrn ska jag göra nått nyttigt av dagen, istället för att sova bort hela dagen som synligt är min favorit sysselsättning så ska jag gå upp tidigt. storstäda, dricka kaffe på balkongen och sedan gå till jobbet.
jag får tvinga mig ut på spåret, för att sedan duscha, mysa i duntofflorna och ha film maraton.
tända ljus och ren lägenhet, även om det inte är ens egen så känns det rätt bra endå.

förmodligen själv. för förnärvarandet så kan jag inte komma på nån passande filmkompis.
Då jag inte vill anpassa mig eller tänker byta mina filmval så kommer säkert kvällen sluta så med.
men ibland är det skönt.. skönt att bara vara. speciellt om jag vart nyttig hela dagen.

håll tummarna på att min trötthet inte tar övertaget och trycker ner mig i sängen.
måste sluta älska att sova. det går inte att sova så mkt som jag gör...



*worst week är för övrigt en väldigt skrattframkallande serie. tummen upp!
*sen är urinvägsinfektion ett väldigt hemskt påhitt, tacka gud för tranbär.
*måste boka tid för tattuering, ska bara hitta pengar först..
*jag ser fram emot pablo francisco på söndag, han får mig oxå att skratta :D


no me arrepiento

Kommentarer
Postat av: sara

Ååååh så himla mysigt allt allt det där lät! Gjorde du allt du skulle gjort eller somnade du? :) Hoppas du trivs i lyan iallafall :) Pusspusspuss!

2009-09-24 @ 21:09:29
Postat av: madeleine

ja kan ha sovit rätt mkt.. men ja har gjort lite iaf :p fortsättning följer imorrn, här är det ingen som har bråttom :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback