när man minst anar det så kanske en kokobäng gonzalez ringer ?

okej. Nu kan vi klargöra att jag är kokobäng på fyllan. Med angels ord..
Ja skulle själv beskriva mig som psykotisk störd brud.

Jag blir sjukligt bestämd, väldigt rak och otroligt kåt? serriöst.. man får akta sig för mig.
Ja är galen. Sen minns ja typ inte mkt dagen efter, mer än det mobilen säger och det jag kommer få ångest över.


lite kredd för mitt senaste ragg. en grabb som ja spanat på ett bra tag..
så givetvis super ja ner mig, nästan redlös för att sedan slänga ur mig ett "ja vill ha dig".
heting.

så har alltså varit tokfull både onsdagen o fredagen denna vecka.
Personer har fått nattliga påringningar och jag lär mig aldrig att helt enkelt skita i att använda telefon.
Sista fyllan skyller ja på sis, det var hon som vägrade ta sista shotten, och ni vet väl att man inte kan slänga alkohol? missbruk kallar jag det...


Gick runt på platå och frågade folk om de hette sara, letade efter min syster :p
använde toan på platens, stod utanför sliver och försökte övertala vakten att ja va 35:D
shottade på 55an och hetsdrack staropramen dark på pitchers för att kunna bli tillräckligt onykter att ja kunde dansa till swepsound på pitch black.. haha såja. det är nog vad ja kallar krogrunda.

ja är besatt av killar med krulligt hår, en fetish.. lockar, hej va sexigt.
sen har vi även upptäckt att mamma inte fylleäter.. det går tydligen i familjen alltså =)
mina naglar är snygga och ja tror ja kan få en skön natts sömn nykter och dan..
om inte mobilen hemsöker mig :$


flytt om 2 dagar, sweeet. sen sälen nästa helg. vad mer kan man begära?





rosor är fina
, violer är blå, men utan tillit.. vad finns då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback