jag vill beröra, så som jag blivit berörd?

bilder är upplagda. på facebook. för fina för att favoritsera några som ska visas här.
eller nej.. jag kan visa lite sjötorp.. lite kärlek som jag behöver nån att dela med.


promenad längs kanalen som i slutet på denna bild mynnar ut i vänern vid sjöslussen..


känns det inte som om hela världen finns där.. i öppningen..


där satt vi på en bänk, med denna utsikt.


sånt tar andan ur mig. skulle kunnat tagit tusen bilder, för att minnas hur vackert det var..
ser sjukt ut.. som jag redigerat värsta.. inte ens rört bilden och fortfarande så gör det inte ens rättvisa..
jag faller lätt för sådant som är vackert...



dom är allt bra roliga dom =) mamma&peter ang bröllopsbilderna
"Hört att du lagt ut oss på nätet, utan vår tillåtelse, vi har sålt rättigheterna till expressen. Så nu är väl de miljonerna borta. Peter PS Vore skoj om du kunde maila över dom till oss"





om jag kunde sjunga, skulle jag skriva en låt som jag kunde sjunga i ditt öra medans du sov. vill beröra.
helg imorrn. ledig kväll. känns skönt.. känns som jag mest vill vara hemma och pyssla. undrar om jag kommer känna likadant imorrn. fast nu kvittrar fåglarna, så jag lägger hjärtesakerna åt sidan och välkomnar sängen, tom eller inte.. here i come.




Kommentarer
Postat av: pho

Snygga foton! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback