konstigt, kort men känsligt?

åh, livet känns för tillfället underbart.
peace&love biljetterna är köpta.. bara stuga kvar 1e apriiiil!
jag får tillbaka 11000 på skatten. man tackar =)
jag kommer ha körkort innan maj. för min körskolelärare är GULD värd.
jag ska till australien i augusti (inte bokat än, men snart)
jag ska hårdträna i sommar. punkt.


och så har ja fixat spotify och kan lyssna på världens bästa version av rootless tree med damien rice.
Den lugna som jag inte kunde hitta nån annan stans..

väldigt mycket jag.. men det kanske är bra. jag måste nog tänka lite mer på min lycka och vad jag känner.
annars glömmer jag nog bort mig själv..

sooommar..
+ att jag och niiiiiiina ska till malmö köpenhamn och barcelona då=) men det är ju det weekendresor är tillför!
nu närmast så är det massa födelsedagar och så adiam dymott på platens valborg =)

märks att jag måste ha nått att se fram emot. hela tiden..

What I want from this is learn to let go, no not of you of all that´s been told..
nu blir det brucan och secret garden, minnas lite.. kanske gråta lite med.. ja har märkt att jag inte kan det.. har försökt verkligen.. men det kommer inga tårar.. bara klump i halsen som gör ont. som flyttar sig ner till magen, och ligger kvar där..


nu saknar jag regnet igen.. hopplösheten kändes så mkt lättare då.
så.. nu har jag fått med allt ifrån underbart till jobbigt. kort och gott. gonatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback