balkongmys.

mm.. så sitter jag här på balkongen, chillar lite med ett glas rött. perfekta avslappningen. funderar starkt på att ta ut min coola gungstol men brist på ork efter mina låånga jobbpass så bangar jag. de osköna stolarna får duga tills bättre dagar =)
Detta är vad jag kallar konst! bara appråpå sådär..
drottning..
smörgås

Bombflygplan


kan ju bara säga att jag skrattade ihjäl mig=)
Vi hade en övernattning i gryt och pratade midsommarplaner.. järngänget bestående av mig per och johan. mkt alkohol, jag var dock rätt duktig då jag var chaufför hem tidigt dagen därpå. Sällskapsspel i all ära.. överlycklig.
Finns det nått roligare? Grabbarna va lika inne i spelet som jag och vi slutade inte förren grabbarna hade problem att läsa ordet rätt.. därav målade helt fel ord. haha..









Slutade iaf med att vi beslutade att vi får ta med 4 vänner var.. övernattning midsommarlunch med nubbe och bärs, grillbuffe och frulle ingick i priset 500:-
sjukt bra pris + att vi gärna fick dricka medhavd alkohol i sällskapsrummet. martin kom senare på idén att vi häckar såklart på stranden. bra däääär! längesen ja firade midsommar på riktigt så jag ser mer än fram emot det =)..












tiden springer iväg...

inom ett halvår har ja vart i australien, avklarat årets semester och flyttat till egen lägenhet. slut med samboliv, dags att bli lite vuxna tror jag.. känns som att ensamhet underskattas väldigt mkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback