oh ja bara tutar och kör =)

min fiinaste Ville Vento har tillkommit i familjen, en mörkblå söt liten bil. jag älskar honom redan ♥
ska försöka orka ladda mitt kamera batteri imorrn, så kan ja ju skänka några schyssta bilder!

annars så har dagen sprungit förbi, jobb asusual började den med, sen iväg till mormors gamla lya för att tömma den på skit. hade typ egen loppis med moster och mamma. jag fick nog med mig mest skit.. men det är ju som man säger, någon annans skräp, nån annans skatt.. eller nått sånt. cooola brillor, våffeljärn som man kan göra toast med, gungstol och coolaste lampan m.m ja visar imorrn lr nått.

har även kommit fram till att jag måste ta ut tummen ur röven och städa bajsrummet. så imorrn är dagen.
pepping pepping =)

mkt som händer nu, sis ska bli stor och flytta hemifrån på riktigt.. haha nee men hon har hittat sitt eget ställe.
Och bara hon&hennes lilla Alleballe är lyckliga så är jag lycklig =)  Biiilfärd till brorsan som fyller femton på fredag med alfred! längesedan hon&jag gjorde nått sånt. så ska bli ultramys, sjötorpsdagarna och förhoppningar på fint väder.. även om det bara blir en snabbis pga jobb. Sen direkt till gryt, lite bärs och midsommarplanerande med grabbarna, hem och hjälpa sis med flytt sen massa jobb tills midsommar. sen ska vi inte tala om hur roligt vi kommer ha =)
skriver nästan lika fort som jag snackar. så ja.. lite osmanhängande och sluddrigt. men.. jag är ju inte jag för intet:p

att försöka nå dig är som att skrika till en döv.. varje gång jag försöker så slutar det med att jag har en ofrivillig monolog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

weeeeeeeeeeeiiii....Stora tjejen nu.. =)

2009-06-06 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback