blandat och gott.

I'ts not fair I think you're really mean. Lily Allens låt går bara inte att sluta älska.. så skön. både i röst & text =)

jag är tröttare än tröttast.. och det hela beror nog på att jag sovit för länge. slocknade redan vid åtta igårkväll och gick inte upp förren tio imorse.. längtar redan tills jag får sova igen.. fy!

jag har åkt massa bil :D Men nu är ville lämnad för besiktning och lite fixande av cdn osv så han är fiiin när vi drar iväg=)
fick iaf johan&per att se livet rusa förbi när jag tänkte byta fil på en landsväg... hahahhaha jag va lite trött :$
hade iaf riktigt trevligt i Gryt med fulla pojkar!!

Nu jobbar jag långpannor&dubbelpass de närmsta sex dagarna, så ja lär leva på kaffe och längta till sängen varje dag..
sen blir de toppen midsommar i Gryt, oså peace and love osv osv..

ja vill ha en lägenhet för typ 10 000 i månaden.. hur ska ja klara det? :D
inte många månader kvar till flytt, jag längtar efter att ha en fin ordninggjord lägenhet... där jag kan sitta på min gungstol och läsa.. nepp back till mitt halsande av kaffe =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback