sjukt snabb uppdatering sa ja

Har ingen aning om vad jag ska börja. men jag drar en snabbförklaring om vad som hänt sedan sist.
Midsommaren var great som dom säger i norge osv =) .. allt blev som vi trott och vi både åt&drack gott.
jag va en smula besviken på bristen av engagemang vid skapandet av midsommarstången. Men nina hjälpte mig så vi lyckades göra bästa stången och finaste kransarna..
 
PEACE AND LOVE var helt enkelt underbart. gänget, boende, dryckerna, artisterna och maten. allt lyckades till slut och blandningen blev sagolik.

NU.. åkte vi från borlänge, slitna och sjuka efter dopp i dalälven direkt till sthlm. Impulshej. fick ligga över hos Melenita, min sötnos från barcelona..
Nina pallade inte trycket så vi åkte med melli och hennes man till linkan, lämnade av nina och hämtade min sis istället =)
till jönköping , lämna av mannen och sedan boråååås. hej krippo johan och niklas :D .. skulle åkt vidare idag, men sitter fortfarande här i fönstret och dricker öl i solnedgången. har umgåtts, ätit badat och druckigt.. haft semester så att säga. NIIICE :D

imorrn blire färd till ullared, scorett outlett och kolla in grejjer.. sen sola lite i halmstad för att sedan hamna i malmö där vi slutar bilåkandet med lite köpenhamn besök osv. beräknar att vara tillbaka i linkan söndag, med massa mer mil på lille villes bak så att säga!


okej nu ska jag vara mer social ... KÄRLEK :) oså som ja brukar säga.. grymma bildbevis ska ordnas så fort jag är tillräckligt mkt ledig att fixa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback