oså har jag en riktigt underbar svensk midsommar. länge leve traditioner!

lyssnar sönder Love med Elin Sigvardsson  och Lars Eriksson just nu,  men det har jag typ gjort ett tag.
En typiskt "bra text" låt..

började föra efter jobbet.. med spel och öl, avslutade tusen kronor rikare och med världens godaste "freeporingimörkret" drink.. min bästaste orgasm. finns det godare drinkar?

imorrn kommer vi ha världens bästa midsommar, för jag har världens bästa och roligaste vännerna.
för att inte glömma: mååååste ta med twister spelet =)

sprit så det skriker om det och bygga midsommarstång och kransar. bilen avgår halv tio och vi kommer va sjukt trötta och bli fulla på första ölen. guld värt =)


sju hagar och sju sorters blommor..
nån gång ska ja väl drömma om den rätta kärleken? man har ju alltid hoppet!

nu blir det nattcider med världens bästa sambo på balkongen. vem har sagt att man inte kan leva på platonisk kärlek? :)


Ha världens trevligaste och bästa midsommar!!!!! mvh/Madeleine på pickalurven :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback