vi är dom som i slutet får varandra.

ja mår rätt bra. mkt jobb, mkt slöseri med pengar men inga tankar.
lite nattbadande i förrgår gjorde oss glada ett bra tag. superhärligt.
trodde aldrig ja skulle kunna klättra upp för stängslet.. där ser man.



biljard öl och bada.. det krävs inte mkt för att vara tillfälligt tillfredställd med livet.
jag hoppas det blir Liseberg på onsdag.. lite mer livsnöje =)


australien inom kort. jag längtar.. lite nervös inför en ny världsdel och spindlar.. men de kommer nog gå bra.


alla som behöver mig vet var jag finns, men jag kan inte hjälpa om man inte vill ha min hjälp..
jag vill hjälpa dig att må bra helt enkelt..



min dator tog livet av sig häromdagen, men jag lyckades återuppliva den. dock så formaterade den sig själv så den är som pånytt född.. synd med alla bilder. tur att jag har massa album på face..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback