lördagkväll i soffan atm.

hade ett gäng 70-80 åriga damer på besök i restaurangen idag.
Varfpå de undrade om jag inte fick ont i armarna så mkt som jag bär.. ryggen tar mest stryk förklarade jag.
Men lite massage sen är man på topp igen. Den minsta av dem frågade då om jag hade nån att komma hem till som kunde ge mig massage.. (privata frågor här) Nejnej, inte så mkt som jag jobbar skyllde jag skämtsamt med.
-Men du som är så vacker.. du borde ju ha minst 2 :)
haha hon gjorde min dag.. generad som jag blir då jag inte kan ta komplimanger tackade jag för mig och smet iväg..
vem behöver en karl, när det finns söta äldre damer?

Häromdagen gjorde jag en makaber upptäckt.. kom hem fortfarande full i fredags förmiddag, satte mig på toan och se där.. det som förr bestod av mysigt ovårdat stubb efter min tid som eremit var nu nått slags konstverk.. kort sagt muttan va typ halvt skinnad. ja hade ungefär struntat i bikinilinjen och gett mig på mitten diiirrr..
ursäkta den ordagranna förklaringen.. men jag var tvungen att dela med mig av detta. hur kan man inte minnas nått sånt?

kort sagt så beslöt jag mig för att fira ninas sista dagar på semestern att ta några glas med henne..eller rättare sagt. vi shottat ihjäl oss var mottot.. efter oräkneliga shottar av grön chetraus, mintu, fernet, goldstrike och jäger.. så tappade jag minnet..

vaknade inte hemma i fredags morse och undrade hur jag kom från förfesten.. hade jag nycklar? hade jag tagit mitt ansvar? varför har ja inte kontokort legg? var är nina? frågorna var många.. men efter telefontrakasseringar av mig till några få människor vid åtta på morgonen så kom det fram att jag trots allt inte gjort nått ödebestigert misstag..
kontokortet o legget var kvar i jackan på jobbet. jag hade låst och tagit någorlunda ansvar med hjälp :) och jag hade inte varit för mkt pain in the ass mot mitt sovsällskap.

tack.. jag ringde därefter angel och frågade om ja hade haft kul. varpå hon skadeglatt förklarade att hon aldrig sett mig så full och att jag hade varit asglad,ledsen, hispig och lallat runt på stan. braaaaaa där.. nån som jag träffade som jag inte minns? ja.. det återstår att se och höra..



ibland måste man släppa loss. bra för själen.. gick spåret i vidingsjö igårnatt vid 3 tiden med per. himla mysigt och värt. ska vi börja göra varje dag.. bra där pelle :D

tvätten är snart klar och jag ska orka ta en promenad till sis som har fest. funderar starkt på att ta bilen och va spiknykter.
eller ett glas och gå hem eller så vet jag inte. nått blir det iaf. ska bädda sängen och städa lite nu.. så att jag blir glad när jag kommer hem iaf.

festivalbilderna får jag väl orka lägga upp nu.. snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback