pinsamma filmer va..

såg nyss en film där toaletten pajjade så tjejen tog sin bajskorv vira in den i papper och stoppade i handväskan.
sen när killen skulle ta upp bilnycklarna ur väskan rullades pappret upp. Jag skrek av pinsamhet..
klarar inte av att se sånna saker. pinsamma,generande, saker man rent av dör av.. lustiga sexscener, personer som gör bort sig.. haha herregud..


nu har jag garage till ville och så har ja fått lön. den blev typ dubbelt av vad jag trott så jag behöver inte leva snålt. skönt.
på fredag jobbar jag 15h i sträck.. nått jag redan nu grämmer mig för.. usch så jobbigt. lördag blir det utgång för lilla alfred fyller 22 =)

alla bilder är uppe och folk kan sluta tjata.. skööönt!! nepp,sängdags. blir lite shopping på stan imorrn med sis vare tänkt=)

nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback