jag och ville mot världen, det kallar jag kärlek.

im good im gone. passar rätt bra just nu.

det regnar. ligger halvnaken rakt över sängen under tystnad i totalmörker.. i linköping.
dagen har bestått en stor del av bilåkande. åkte lite mer än 45 mil förut.. själv, sjöng halsen av mig till olika låtar, satt ute i regnet och blev dygnsur, halsade kaffe. allt det plus väldigt mkt omkörande gjorde att jag klarade resan, rätt stolt då jag snabbt blir trött på motorvägen.. men icke. jag och ville♥ mot världen!!

jag har förövrigt förlorat min mobil och fått däcket pajjat. bytt till reservdäck mitt inatten och spenderat förmiddagen med att leta öppna verkstäder i rosengård. haha..... gårdagen spenderades i niklas säng. jag och simba turades om att byta sovställningar hela dagen.. slutade med att jag fick röda ögon och en hårig väska..

missade massor i malmö... gjorde aldrig stan, satt aldrig på lilla torg, testade aldrig nya båten, var aldrig på etage/skeppsbron.. kort sagt så var det mkt jag inte gjorde. så måste planera in en malmöresa till i höst.
önskar nytt ressällskap??

borås.. finns det mkt att säga? grappar, vi lär ses snart igen va? sis är nog inte off på att hänga med iaf =)

har massa fina bilder att lägga upp.. från borlänge sthlm borås falkenberg ullared varberg halmstad tylösand malmö och köpenhamn, dontkillme om jag glömt nån stad =) .. hoppas jag hinner lägga upp bilder imorrn..

spännande att se mitt sommarjobbschema. gonatt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback