got to get it of my chest.

kände för att höra av mig häromdagen.. egentligen skulle jag nog vilja prata, babbla om allt lr inget.
men jag blev osäker. Ligga? .. hur kan jag saknar dig bli till ligga?
jag behöver inte ens sex.

så nu var det sagt. jag behövert inte. det har jag nog bevisat by now. sjukt.. jag kan tänka väldigt mkt på det och prata väldigt mkt om det. men jag nöjer mig inte. får jag inte det jag vill ha så skiter jag i det. allt eller inget.
kan lika gärna börja om och spara mig med allt sånt tills jag gifter mig.
jag gör nog så..


dagen har bestått av massa jobb och en bra stund framför vegas för att tillslut sluta med en stångåpromenad efter att vi fyra beslutat att vi var alla för mörkrädda och kollade för mkt på skräckfilmer för att våga gå ensamma i mörkret i vidingsjö.
den enda karln bland oss sa att han skulle springa först om det kom nån.. så det kändes inte som trygghet =)


börjar fem idag.. ska nog sova bort hela dagen. slutar med nattpromenad med saris. en promenad om dagen så får du bort magen... nytt motto! australien om mindre än sex veckor nu va? hej semester, jag längtar.



när jag kommer få bra kondition.. kommer jag fortf. bli så jävla röd om kinderna ?
:$

festivalbilder uppe, roadtrip bilder imorrn kanske? godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback