haaanana var snäll mot din bror nu. (med barskt uttal)

nu är klockan alldeles för mkt.. men är på sånt där lyssnapåunderbarmusiktänkaförmktrelateratilltextenochförtröttförattsova humör.. jaah ni vet vad jag menar =)
synd att det inte blev barnvakt idag. behöver det lilla hjärtat med hennes stora ögon och härliga skratt. jag ska bli världens bästa barnvakt. madeleine, dunderbarnvakten:D

vi har börjat packa (?!)
.. haha flytt om 2 dagar och ja.. vi har börjat. köket ser ut som kolmården.. som nina så glatt uttryckte det när våra katter var överlyckliga över alla grejjer.. vi chilla under fläkten.. där vi drack vin och cola och rökte alldeles för många ciggaretter. hade något av våra konstiga djupa samtal som tar allt värre vändningar ju fler gånger vi hamnar där.
tankar är allt bra lustiga. vi måste ta vara på våra liv måste nog varit slutpoängen..


gick nyss igenom mitt utkast på mobilen, saker jag sparat för att minnas. 4 intressanta..

1.jobbig? jag är bara sällskapssjuk. (serriöst talat så lär det varit nån sjuk kommentar vi dött av garv åt på nån fylla)
2.livet är som ett cykelstyre. allt är bra tills du tappar fästet. (ja tyckte det lät så bra, nu tycker jag det låter lite halvt)
3.Hannana (aaah ni skulle höra uttalet. hanna anna.. men med brytning. jag och hanna yrade på jobbet)
4.på hamlet har vi varken kakor eller bullar men muf fins (BÄSTA. hahahaha)
 
krappar på onsdag kööör vi. flyttdags!
och på fredag ska vi ha våran liiilla inflyttningsfest. tror det kommer bli riktigt mys.
ser fram emot att träffa alla iaf. saknar er!

btw, tjöt nästan åt ghostwhisperer förut..senaste avsnittet. är det pms, eller är jag bara extremt överkänslig atm?
ge mig inga mer hormoner tack. godnatt världen  ♥






är jag verkligen beredd att ta till alla medel för att gå vidare nu? varför vill jag isåfall mest av allt att känna din värme brevid mig isängen just nu, varför tror jag att det skulle vara mycket lättare att somna då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback