she don't know who she is..

de går sisådär halvbra. ja kör inte fullt ut, men känner mig endå rätt duktig.. på rätt väg?
nu ska ja va sisådär hurtig och gå spåret med kombo (som man måste säga för att behålla sin sexuella läggning som jag så glatt påpekade på facebookstatusen nyss..haha) kan även hända att vi joggar, men ingen ide att överdriva..
sen ska vi äta och mysa direkt efter vi gått så att vi förbränner maten diiirekt. bra plan.
haft nykter helg igen då.. tvättade mellan 2am-5.30am.. haha läskigt värre. då saknar man sina telefonkompisar kan ja lova.
sen när ja säger nykter helg så innebär de ju inte att ja haft nykter vecka men de e ju en annan femma va..

ja har jobbat, spillt rödvin i sängen, spelat spel, kollat film, minglat på fester och sovit denna vecka. mycket givande!
 


14 dagar kvar och jag måste anstänga mig ännu mer för att bli av med tillfälligt överflödsfett =)
har tjatat på chefen att ja måste jobba ihjäl mig med, men ska försöka hinna med liten spelkväll med bästa sällskapet oxå!


inatt blire nybadad madeleine och nybäddad säng. kanske tillochmed några kapitel i en ny bok.
man skulle kunna säga att jag mår rätt bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback