oh, va trååååkig jag är :)

ohoj!

heeelgen har försvunnit igen. fick hoppa in o jobba 11-12 h på hamlet i fredags.. lunch - kväll. nervöst men slutade bra. back in buisness. fasnade efter på hamlet, då lis&nina va lite runda om fötterna..
slutade med stojjande och skrattande men även goda råd av vakterna som jobbade på kvällen.
fick höra att jag borde plugga till polis.. vilket jag tog som en komplimang :)
lis hittade nån gubbe som hon gjorde till vår nya vän och vi tre gav oss iväg till platens.
jag va trött, och önskade hellre en filmkväll... råkade nog få alla fulla killar på mig.
nån satt och smekte mitt ben och den andra mumlade i mitt öra hela kvällen utan att ja förstod ett ord. Men jag tackar för skrattet jag fick när han dansade.. haha så tokigt borta den killen var :) . betedde sig väldigt lustigt gjorde dem iaf, har nu lärt mig att man ska inte sitta, se sur ut & pilla med sin mobil, tråkighet verkar dra till sig nöööötter!
lyckades iaf hitta sällskap, så jag slapp gå själv till skägget (kusin).. den nyfikna apan flög upp ur sängen när jag kom och ville höra allt om min kväll :) haha.. sådan son sådan mamma. iaf vad gäller energin ;)

sooooova lät hon mig göra i lördags, baada badkar♥ och cykla till systemet/coop.¨
där jag hamna i olustig situation då jag träffade en gammal kärlek. gick omkring där och velade över om jag ville att han skulle se mig lr inte.. med tanke på att ja inte vet hur ja ska bete mig :o .. slutade med att av ren olyckshändelse så såg vi varann.. givetvis vände jag huvudet, och snabbt därifrån. Känndes konstigt, han har ju endå vart en stor del av mitt liv.. 

joobb BarBQ, hade även hoppats på mysig filmkväll denna dag med lis. Men hon bangade .. så ja va självklart tvungen att åka till Ryd och parta loss med kusinen. Studentfest, bästa festfolket. jag önskar ja vore student...
glada, bekymmerslösa, vänliga, lugna osv. inget ont alls i dessa människor. träffade folk från spanien frankrike tyskland och sverige. haha jag lyckades säga mitt namn på alla språk och lära alla mitt partytrick,..
pyromanerna blev fascinerade.. en rolig grej jag brukade underhålla mig med på mina kemi lektioner :)
Har ni tur kanske jag lär er nån gång.. haha rätt underhållande om man är uttråkad.
cyklade hem ensam vid halv fem. lyckades tappa bort mig i ryd och trodde att hoppet va ute..
efter att försökt väcka pekka så gav ja upp och hade lite depp med jimmy över msn, vilket slutade med att han delade med sig av de bästa låtarna evver. så så så så rätt.  jaja, ja delar med mig av dem senare. orkar inte nu.

jobbade på hamlet även idag. så nu har ja iaf jobbat 3 dagar i rad.. weeiihoo, haha fortsätt så tack.
nu är ja så trött så ja dör... och hemskt tråkig vet ja att jag är med. inte tagit med nått av helgens roligheter eller citat. det blev en del kan ja lova :D:D gör det när jag har tid&lust.

dagens appråpå: aaaaaamor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback