oh, notisbladet.

nu har ja typ skrivit miljoner inlägg. 2 om dan de senaste dagarna. kommer bli en hel bok innan detta år är slut. (vadå år, månad om ja ska fortsätta)

börjar komma in i det här nu, leandro börjar kunna vara med mig själv, jag kommer upp vid sex, tar hand om frukosten (mack expert), klär på kläder och hinner t.o.m me en dans ibland. killen är grym på att dansa :)
måste dock klaga på att de inte finns några barnprogram typ. blir musikkanaler till strax efter sju, då tv4 plus äntligen visar lite skojigt. stackars barn.. på min tid.. ja då jävlar fanns de program :)

har nu även pratat med dagis och förklarat att de kan börja hända att jag kommer dit med beeeeebis.
tía Madeleine. tur att jag är bra på nått iaf :)

luncha med mormor. min mormor är oxå grym, hennes historier och åsikter får man bara inte missa.
fast det är rätt läskigt när hon levde på tiden då de prostituerade gick på sveriges gator och hennes
inte så ont anade lutning åt rasism. jaah , hon är ju grym säger jag.


lönen blir mer än ja trott och kommer antagligen på fredag.. och jag har hittat en ny blivande besatthet. →LUSH. en skön affär på gränden.. vilka tvålar och badbubblor. SÅ MYS! .. bada tillsammans är ju bland de mysigaste. sen att de även har massageoljor och annat livsnödvändigt gör de ju inte lättare. där har man lätt allt som behövs för en "spahelg för två" .. med baaara massa kärlek. så jaa... man tager va man haver. Nina va säger du? ställer du upp? .. hahahaha


prata med mamma igår. valborg är bokat. långhelg hos mamma. weeii..
först släktträff och öppet hus den 29onde för att styvfar blir 50.
sen siste blire stoooor fest. och ja har baren.
hoppas ja får med mig en rolig vän att dela helgen med.
värsta mys i sjötorp nu när våren kommer.
knöölfullt i huset blir de iaf. mamma vet inte var hon ska göra av alla.
fan vad jag längtar!



nu blire kaffe med kusin. hörs ikväll antar jag..

dagens appråpå: de blir inte roligare än va man gör det :)

Kommentarer
Postat av: Nina

du, jag och en spahelg.. tror att det är precis vad vi behöver hjärtat mitt! nu gick du nyss.. tomt redan. nu vill jag gå på bio.. jag är sjuk :) ta hand om emse inatt så hörs vi imorrn! loooove.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback