oh, la vida es ....

hm, ja, ja va allt lite ärlig i förra inlägget.
nu har ja jobbat, jobbat och jobbat. och mer jobb blir det.
gör nog inget annat för tillfället, men de känns i kassan. kliiirrr va ja drar in dricks ;)
jag och kocken fira med en öl och lite jack vegas. aldrig fel.
som jag sa, jag får vara ful, gå utan hållning, osminkad och håret i en knut.
för jag kan vara snygg. ..just den anledningen.
jag kan fixa mig, göra mig snygg. när jag vill.. därför får jag vara ful. när jag vill..

en dag som denna skulle det ha vart skönt att ha nån liten snarkande tönt att krypa ner hos i sängen.
det är sjukt hur kroppen är beroende av hudkontakt. käääärlek.
meeen det man inte har brevid sig får man ha i drömmarna :)

imorrn är de fredagen den 13nde, student för vissa och jobbdag för mig. usch, jag vill inte vara vidskeplig en dag som denna. ha ett vakande öga över mig säger jag. gonatt på den..

dagens appråpå:
vad fan vill han mig? vafan håller han på med? det ligger och irriterar under ytan. låt mig va. du kommer 2 år försent din jävel.

Kommentarer
Postat av: Karl-Olov Nordin

Knulla Siewert Öholm i röfven!

2008-06-13 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback