jag orkar inte.

ja orkar inte mer. inombords så mår jag dåligt. hjärtat är rätt skört och sårbart.
därför jag håller mig undan. orkar inte prata om allmäna bajssaker och låtsas vara glad.
ja tänker må dåligt. så länge som de behövs.
och jag tänker gråta ofta och mycket.
ja tänker göra allt som krävs för att jag ska återfå kraften att styra över mig själv.

jävla david.


vill bara fly fly fly igen. men denna gång kan jag inte. nu är det slut på flyendet.
tvspel filmer och min säng..

försvinna med nina lite..åka till lite städer i sverige och träffa människor som tidigare berört mig om hjärtat. se om deras kramar kan få mig lite gladare.
sen massa jobb. dagarna jag inte är borta jobbar jag.

nu ska ja till ekängen , sola och låtsas att jag är glad åt det fina vädret. för min del skulle de lika gärna kunna regna , regna varje dag. så att regnet blandas med tårarna.. trycket blir så mkt lättare över hjärtat sådana dagar.


jag orkar inte nu, så låt mig vara. alla behöver tid ibland, nu mina vänner ska ja ha min tid. orkar inte prata om det och orkar inte lyssna just nu, jag är en ledsen egoist. hörs när ja mår bättre. hej..

vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen..
..att aldrig ge hjärtat rakt ut.
vad jag bryr mig om nu, är dina armar om mig även om jag vet att jag måste glömma dig..
höra att du andas.. veta att du är nära.
säg nånting.

kärlek är ett brev skickat tusen gånger - håkan hellström

Kommentarer
Postat av: FrökenX

Usch, blir nästan tårögd av att läsa det...

Postat av: Madeleine

mm.. o ja blir tårögd bara av att tänka det.

2008-07-29 @ 20:18:15
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback