oh, så vare dags för förändring igen.

nu har jag sagt upp mig, va iof ungefär en vecka sedan jag gjorde det.
lyckades komma överens med chefen om kortare uppsägningstid.
jobbar på sista veckan, fredag är sista dagen.

hemfärd lördag. väntar på att biljetten ska gå ner. som sagt så är inte ekonomin den bästa.
blivit bjuden på 3 fester och längtan efter lördag är enorm nu.

känns endå jobbigt. lämnar ju inte barcelona för gott. kommer ha minst hälften av mina saker kvar här.
men endå så lämnar jag ju det på sätt o vis.. konstigt att man uppskattar allt så mkt mer när de känns som man är påväg att förlora det..

Känns bra att bo me Alex nu, kommer sakna henne massor. Vi trivs ju här i garderoben o tillsammans i den lilla 90 sängen,  i vått o torrt. haha.. fullspäckat schema dom följande dagarna. jobb mellan 9-15 varje dag..
Imorrn bestämde evitatjejerna att vi måste umgås, iomed att jag åker. så då far vi alla raka vägen hem till oss efter jobbet. alla med minst en sangria var. Umgås, prata och skratta är planen. tänkte bli fulla innan sex så vi hinner bli bakfulla innan vi somnar o måste jobba :) .. nån gång måste jag packa med. kanske blir på fyllan imorrn, gör saker bäst då har ja kommit fram till.. torsdag är de alla hjärtans dag. vin med alex och bli fina flickor och gå på elegant club med alla hjärtans dag tema.. värsta mys.. fredag så är det sista jobbdagen. sorgligt och bakfullt kommer de bli. sen har ja lovat bort mig till alex som vill ha myys sista dagen.. tapas på favoritrestaurangen, ljusfontän och antingen cluben elephant eller filmkväll.. laddat ner typ tio nya filmer som vi måste mysa till juuu..
image221

kommer sakna att bo med min alexsnutt.. ♥



men å  andra sidan så har ja pratat me mina gamla chefer, och arbetskolleger och får förhoppningsvis jobb på mina favoritrestauranger. Kommer bo med min allra bästa och har han jag tycker om inom räckhåll.
man kan ju inte få precis allt man önskar sig här i världen.

kärlek.. säger bara kärlek mina vänner.

ibland måste du våga ge dig ut på tunn is när du vill något 
/gwen stefani

Jag är en riktig romantiker,älskar att vara kär och gå runt
och tänka på den jag är kär i hela dagarna
/orlando blom

jag vände mig om och sa till min lagkamrat
-hon där, det är henne ja ska gifta mig med
/david beckham
(när han första gången såg victoria i spice girls video)

I alla relationer som jag haft har ja överväldigat tjejen.
De kan inte hantera all kärlek ja ger
/justin timberlake

avslutar med frågan:
vem har sagt att kändisar inte har stort hjärta? :)



dagens appråpå: citerar den 66åriga tanten jag pratade med häromdagen: jag har aaaldrig använt trsor och jag kommer aldrig börja göra det heller. det är så skööönt utan.

Kommentarer
Postat av: ajdahh

komsi komsi nu då gumman :)

2008-02-13 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback