oh, så gör vi lkpg osäkert sista helgen tack.

http://www.facebook.com/album.php?aid=53273&l=8a2e6&id=704605383

malmö bilderna finns uppe på facebook, lyckades även hitta anna som hade ytterligare bilder,
roliga bilder, ser ut som ja haft kul iaf.. hahahah.
jobbigt att komma hem till mormor och tystnaden :/

flytten närmar sig med stormsteg.

heeeeej barcelona :)


hoppas jag hinner träffa alla jag vill träffa innan jag åker..
En kram är ju inte mkt att be om precis.
på lördag önskar jag världens efterfest. FIXA!

dagens appråpå: bcuz im so damn hot.. och så såg jag 2 stjärnfall idag. det måste ju endå tyda på tuuur?

Kommentarer
Postat av: sara

inte dra nuuuuuuuuuuuuu, gör det lite lite senare:( hur ska man hinna träffas då?!

2007-09-14 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback