oh, oj ja orkar inte engagera mig, sry.

okej. jag orkar inte sitta lange idag. sa vi kor en kort uppdatering. imorrn kommer nog bilder med kan ja lova :)
torsdags var det bargatan med svamp maja :) haha faaan va hon kan dricka den kvinnan. skon tjej som kommer bli min sambo inom kort ;)

fredags vare skaffa nie nummer klockan 7 pa morronen, jaa ja erkanner. jag var dod. traffa mig en ny fransk killkompis. haha, i make friends fast :p
flyttflyttflytt till mitt nuvarande underbara (med undantag for kackerlackorna..haha) heeeeeeeem..
bor med sotaste tjejen, milenita, aven ida ar varan inneboende typ. grymmaste flickorna kan ja lova.
partyparty hela helgen. traffa max.. javlar va lang.. (varfor traffar ja jamt langa killar)
klubba klubba klubba :) .. traffa svenskt transcome gang, varpa jenny va latt skonast av dem alla!
jaah herreguuud de har hant sa mkt att ja inte vet var ja ska borja.

det ar festival.. gratis konserter, tivoli, parader, uppvisningar. varje ledigt torg kan ja lova.. och det finns en del.

jobb imorrn, nervñst. mitt liv ar underbart for tillfallet btw. finaste lagenheten ska vi bo i.

fan forklarar allt imorrn lr natt. haha.. for nu ar de stoooooooor fyrverkeri avslutning (L)


puss/kram


dagens apprapa: ojos de brujos och min grek, det ar grejjer det.

Kommentarer
Postat av: Nina

WTF??? kackelackor????? jag dör madde... inte igen?=) hahaha

Postat av: ida

miss you darling! skönt som fan o höra att du har det bra. nikos o lefte skulle jag hälsa ifrån :) en full brud i lördas som undrade vart faan den mörkhåriga korta tjejen har tagit vägen. :D
saknar dig! massoooooooooor!!

2007-09-25 @ 23:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback