oh, våga chansa, du kan inte mer än förlora.

lite oseriöst, harpan på ena änden och trötthet som spökar.och saken blir ju inte bättre av att måste va tyst för att lillebror sover brevid.. sen att han har äckligaste tangentbordet hurrar vi inte heller för. meeen kollade statistiken nyss. de är alltid flest besökare varje söndag. log lite för mig själv när jag förstod att ni bara ville läsa alla smaskiga fyllebortgöringar och vältra er i min olycka. era elakingar :)

jag ska vara oseriös igen. sparar att uppdatera om våran speltisdag. har bilder och citat uppskrivna så jag väntar med det tills jag kommer hem ;)

i torsdags blev det platå. mys hos nina med henne och hennes 2 bögar ;) ne skämt åsido. trevliga karlar som man inte verkar kunna ha tråkigt med! preparty hos tomma. jag ägnade stor del av förfesten åt att lackera naglarna , prata i telefon med söt och fundera :o  .. jag va sjukt partysugen, så jag väntade för länge med att träffa söt, han hann somna. besvikelse totalt. meen orkar inte tänka på det. jag har större problem. behöver inte insylta mig i problem med han med nu ju. blev iaf paaartyy platåå fyyllla bortgörande och äktenskapsbråk med nina.
bengan och jag hade en lyckad partykväll, saris slogs igen, emmie fick ett ragg som spottade ut varberg (haha?!) och jag va för ärlig.
aldrig  mer platens. snyggaste bartendern. -"jag är redan kär i en kille, men jag vill knulla dig endå, för du är så sexig. bara ha sex sådär du vet" .. haha herregud. jag måste skrämt iväg karln. psykbrud totalt.
människor borde förstå att har ja ett mission.. då är jag farlig. lås in mig flickor.

efterfest med förfestgänget hos bröderna wiklund. mys som vanligt. kuddkrig mellan mig&tomma "jag kan inte sova med nån annan kudde än deeen juu" hhaah..  jag fick gå upp efter att ha sovit i 2 timmar och hoppa på cristian som inte va jobb ansvarstagande. haha lyckades iaf fåå upp sömngångarn,babbla en hel del om vädret, må skitbra och fundera på hur full jag fortfarande var. sen när jag lyckats somna om och vaknade av christian som banka på dörrn och skulle tacka för att jag väckt han så mådde ja inte bra.. "stick" va nog de mesta ja fick fram. jag är psyyk när de gäller mitt humör och temperament- jag lyckades iaf sova bort hela dan medans tomma städade.
hem, slappa, systemet och gå påt igen. nina och jag va äckligt sega. men alla andra verkade trivas. blev lite av gamla gänget, de som fortf. går att umgås med vill säga. spelkväll och munhuggande. provocera mig iiiinte när de gäller spel säger jag :) fusk existerar inte i min hjärna. jag är tävlingsinriktad kan man säga. vinna lr försvinna :)
folket försvann och klockan blev mkt, efter pikar från tjejerna att jag iaf kunde anstränga mig och göra mig iordning lite så blev de stan ..  slutade med en drink med idahs bror på sunkigaste stället. men men....
massa diskussion var vi ville avsluta kvällen. blev bjuden till lj-bro av fel anledning. men efter ett telesnack med pjäri beslutade jag mig för att jag skulle benåda hjärtat för den pressen och drog hem.
va dock ett bra samtal, jag lyssnade, han fick tala till punkt, samtalsnivån var lugn och jag fick säga allt jag hade på hjärtat..        

påå våran ost/kex/öl tisdag hos johan solo så kollade vi på shantheman för andra gången. våran "shan atci" sveriges bästa ståuppkomiker. första gången såg vi den på bakisdag hos honom, men uppskattar han mer nu.
"toarulle" är lätt bästa.. me love. så nu när jag kom hem, lite fundersam och löjligt glad över att fått prata med pjäri, så passade det riktigt bra att käka salami pizza och skratta åt shan.

tåågish till M-stad igår. joobbbigt värre, sov mest iaf. vakna på sista tåget av att en turk sitter och tittar på mig. wtf?
sprang iaf livrädd av varpå de står och viskar om mig medans jag trippar iväg funderandes om jag snarkade eller vad det roooliga var med en sovande tjej? haha.. kramkalas med Em-M och hem till henne för att fixa oss.
segstartad kväll, men riktigt trevliga tjejer, "ja har aldrig" och min braiga musiksmak gjorde stämningen:)
tiipsa om att ni inte ska gå in i omklädningsrummet längst in på H&M i örebro.. det kan finnas kvar sperma rester efter att våran toalett/provrums drottning och hennes pv har vart i faaaarten.. haha

första som hände när vi stegade in på förbaren var att vi träffa han jag flörtade med sist.  varpå han undrade om de va mig lr min storasyster han träffade förra gången, HALLÅ SER JAG YNGRE UT NU? kan väl iof va bra i framtiden;)..
frågeställning 1: Hur kan en kille , med finskt påbrå bryta som om han kom från turkiet eller afghanistan?
sen att han va rätt bäng gör ju inte saken bättre.. still.. i would do him if he shut the fuck up :)

seen blev de
statt. rätt segt där med. men EmM och jag kom igång sammtidigt som folket, träffade fler stjärnor från förr. blev en väldans massa pratande och dansande med personer jag inte sett på sju år,toookigt värre.
söder och daffy m.fl är siiig lika tycker jag.  väldans mkt prat med den brytande finsken, varpå jag klagade fruktansvärt på hans "yoo mannen" osv. omg?.. men de hjälpte ju inte. jag eggade o´honom genom att va katig och han trodde jag spelade nått spel som han uttryckte att han "diggade" ..  snygga katiga bruuudar ..haha?
mitt i allt blev ja iaf undanskjuten av 2 turkar som lyckades omringa mig.. de gick rakt emot mig. täckte mina flyktvägar och närmade sig.. kände paniken växa.. "heej snygging va gör du här" .. 
-mamma hjälp? jag ville gråååta. eeeeeemM save mee! emelie såg genast min hjälplösa min, grabbade tag i mi och vi bökade oss loss och flydde. hahah ragga inte på mig säger jag.. haha
jag är visst lite tokig ibland trots allt. överraskning nr 2 var att ytterligare en av de "snyggastecoolastepojkarna" som vi dregglade över i sjuan uppenbarade sig. "hej, jag känner igen dig" ..där log jag och yttrade det samma.. varpå han  "vem är jag då?" hahaa ?? råkade gissa fel men ändrade mig snabbt . ja kunde för&efternamn till skillnad från han som inte visste mitt.. "spansk?" ne chilenare, latina (skryta igen)!
"como estas?" fiiint uttal hade han.. bien,y tú?" joo de e skitbra". hahaha sen kunde han inte mer. men jag lär han gärna, fick stå ett tag o försöka få han att lära sig att säga du är min sötnos och vacker tjej på spanska. efter hans amerikanska uttal (han va me finsk, så var kom de ifrån?) så beslöt vi oss för att stanna vid bonita.
charmisen kallade mig därefter det hela kvällen. efter en hint om att en sån snygg tjej som jag ska ju inte behöva sova själv så åkte jag taxi hem till emelie utan att fatta att han kunde ju hänkat innan de va försent.  tänkte ringa han och ge han förslaget men gav upp när jag kom fram till att det inte gav mig ett skit.
imorse gick jag och em igenom gårdagen, pratade om våra hetingar sedan sjuan att det inte blitt nått spec. av nån utav dem, att det istället e flera av nötterna som blommat ut. roooligt. sen att jag inte märkt hur mkt sista flörtet
 läspade haha fy faan
..
 frågeställning 2 : varför ska alla söta pojkar ha fel på pratesättet, antingen bryta lr läspa?

sen blev dagen slapp.. planerat att de blir elmia på påskafton och åkt hit till sjöötorp (mamma) där jag är nu.. har baara degat med massa film.



hittade lite gammla bilder på EmMs data. haha såhär söta är vi tillsammans.



har iaf kommit fram till 2 saker.
 1. jag ska åka hit oftare och
 2. jag överlever utan sex och kärlek atm.



"I rather fight with you then make love to somebody else, for the rest of my life."
man väljer sitt eget kärleksliv, kan jag inte glömma dig, så har jag valt att inte glömma dig.
när jag tänker efter så stämmer det rätt väl. jag kommer automatiskt göra det när jag är redo.

citat ut filmen "the wedding date" svårt att tröttna på den.
jag kan inte heller sluta älska Brittany Murphy. älskar allt med henne.
speciellt hennes stora ögon och hjälplösa gråt.
(little black book bla, smekmånaden m.fl är filmer hon gjort)




dagens appråpå: minns tiden då jag kunde kräva mkt, nu räcker det om jag får höra din röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback