oh, tomma är jämt föör fuull! :)

blev visst inget platå, jag va så sliten så det var väl tur det.

tomma ringde nyss haha, snoorfuuull :) igår ringde ja han på fyllan o nu ringer han mig.
på nått vis tror jag han sa nått typ
"pelle plutten, ja ska nockan, 3 år yngre, han mår inte bra, var är du >typ 10 gånger om" ..
han sluddra så det inte fanns.
uuusch hoppas han hittar hem bara. lilla fyllisen till bästis man har då ♥

harry potterläsande i sängen pågår för tillfället. fy fan vilken tönt jag är då :D
men jag tycker om att vara tönt så jag ska fortsätta..

festis imorrn!

dagens appårpå:
skepp ohoj mina pirater!


***************

sen att tomma ringde ytterligare vid 4 olika tillfällen typ ska vi nog mobba honom för idag.
oså blev han sur när jag inte fatta va han sa.. hallå LÄTT? haha slyddrade värre än en trött madeleine typ.
haha som tur va hitta han hem iaf. haha så söööt!

solen skiner som bara fan.
staan med marie! betala bussbiljetten till Partyvågen, lämna in ett par skor till klackning och sen ska ja nog fortsätta till tornby. ska försöka att INTE åka buss idag. så promenad från berga-stan -skägget-tornby-berga? ja kommer nog va lite trött i benen sen kanske? haha de veet ni! skingra tankarna lite iaf.
stäääda lite i lyan nu då. fy fan, ge mig städhjälp! :p

1 vecka kvar till partyvåågen då! halleluja. vi ska röööjja som grisar. snygga grisar :)

sen är jag grymt avundsjuk på nina och hennes flyt atm.
"vet du vem som ligger i min säng?"
gå och häng dig :p

dagens appårpå: du kanske är lite överskattad?

Kommentarer
Postat av: fia

haha ja, fan det var kul :) hittar man dig ute ikväll också eller är du hemma? hoppas det är bra. puss

2007-03-16 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback